Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index Authentic Louis Vuitton Handbags
Buy authentic Louis Vuitton handbags from factory outlet

authentic Louis Vuitton outlet 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Bortset fra Newton

Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995

PostPosted: Thu Nov 01, 2018 5:54 am    Post subject: Bortset fra Newton Reply with quote

S? vidt jeg ved, at dataene ikke er blevet offentliggjort, mangler der s? detaljerede oplysninger om testen. Var forskellen statistisk signifikant? Nike Air Max 270 Femme Ikke sikker. Var individuelle svar forskellige (fx efter k?n, kropsv?gt, k?restil osv.)? Ingen ide. Hvad var v?gten af ??skoene? Ved ikke. Sidstn?vnte punkt er vigtigt, fordi hvis skoen var Energy Boost-modellen, der rapporteres om cirka 9-10 oz, s? er det bare at b?re en lysere sko, der ikke koster $ 150, at opn? den samme fordel. Vi ved fra eksisterende forskning, at vi vinder ca. 1% i ?konomien fra hver 3. ounce, vi falder i skoens v?gt, s? en seks ounce flad kan give den samme fordel. Man kan h?vde, at fordelene ved Boost er, at du f?r den samme ?konomiens fordel som en lettere sko, men med st?rre d?mpning og holdbarhed, hvilket faktisk kan v?re sandt, men s? kommer vi ind i sp?rgsm?let om, hvordan mellems?len p?virker l?bende form og kr?fter p? ben og f?dder. "N?r du pr?ver Adidas Energy Boost, kan du ikke forestille dig, at du springer ubesv?ret v?k fra vejen eller Nike Air Max 1 Womens k?rer s? hurtigt som Haile Gebrselassie. I stedet l?ber du i butikken eller p? den n?rliggende fortov og sp?rger dig selv: Er denne sko f?les som en naturlig forl?ngelse af min krop? F?ler det mig, at det var n?sten skr?ddersyet til mine f?dder? Giver det mig en glat, skarp "ride", n?r jeg l?ber ind i det? "Med andre ord, k?b ikke p? grund af markedsf?ringen. K?b baseret p?, hvordan en sko f?les p? dine f?dder. Pr?v Nike Air Vapormax Donne det og k?r i det. Forsvinder det, virker det med din skridt, eller har du lyst til at bek?mpe skoen med hvert trin? Det er de tests, vi l?bere skal anvende. Jeg tror, ??du er lidt for afskedigende af de mekaniske tests. Jeg er enig i, at mekanisk test generelt ikke kan korrelere perfekt med ?get ydelse. Men fordi der er s? mange yderligere variabler, der introduceres, n?r du skifter over til fysiologisk testning, vil det v?re sv?rt at f? nogen form for vigtige, meningsfulde data. Jeg er sikker p?, at st?dd?mpning Nike Air Max 1 Hombre ikke er den eneste vigtige materielle egenskab til test (for eksempel ?ger kontakttiden i boost sko? kilder har stor chokd?mpning, men hvert trin vil tage 5 sekunder), men jeg tror i det lange l?b, at jeg ville v?lge at sammenligne sko baseret p? flere forskellige materialegenskaber (hvis resultater ville v?re meget www.hijosdelvacio.es mere p?lidelig) end at se en procent eller 2 forskel i iltforbrug hos mennesker. Denne debat vil forts?tte, indtil l?bere rent faktisk fors?ger Boost. Jeg er enig i, hvordan det f?les f?rst og fremmest. Markedsf?ringen er markedsf?ringen, og bolden testen fors?ger at g?re et punkt p? en simpel m?de, at s?lge sko til mange mennesker. Er studiet en gyldig indikator for en l?berens energiudbytte? hvem ved, indtil vi pr?ver dem og ?gte test er f?rdig. Det interessante er, at dette er et nyt mellems?lmateriale med meget lovende egenskaber. Ud over udfaldseffekten er den konsistente pude over et bredt temperaturomr?de meget interessant. har nogen set p? effekten af ??temperaturen, is?r koldere temperaturer p?Nike Air Max 270 Hombre sko og ydeevne, disse "mursten" melloms?ler p? en kold dag. Bortset fra Newton, fors?ger at g?re en lignende rebound effekt Nike Air Max 95 Womensved at l?gge lugs i mellems?len og derefter slippe eller t?nde med deres knuselige lugs, der fjeder tilbage mest alt andet er mere eller mindre den samme EVA og forskellige geometrier i mellems?l (stak h?jde, drop, rockere osv.). Lad os glemme, hvad der er sket ved brug Nike Air Max 90 Womens af nye materialer og processer over midsolen i l?bet af de sidste par ?r. Disse dage har n?ppe nogen anst?ndig sko syet overdel, alle svejsede overlays eller ingen overlejringer p? alle Flyknit. Lighter mindre indsn?vring af sko resultatet. Innovation er god, og Boost mellems?l synes mig nyskabende p? grund af RW-testene, hvis det er overhypet. Jeg f?r et par og vil fort?lle dig det. Giv mig nu en Boost Adios eller noget med lavere dr?be, og jeg bliver virkelig psyched
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum