Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index Authentic Louis Vuitton Handbags
Buy authentic Louis Vuitton handbags from factory outlet

authentic Louis Vuitton outlet 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

lemstivhed

Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995

PostPosted: Wed Nov 07, 2018 5:33 am    Post subject: lemstivhed Reply with quote

Jeg ignorerede stort set videoen med st?lkuglen, det er bare underholdning. Jeg finder det mindre offensivt, end st?rstedelen af ??crap spildt ud sko fremstiller touting deres seneste falske innovation. Videoen Nike Air Max Thea Hombre er stadig dum og b?r behandles som frivillig markedsf?ring. P? en teknisk note mister alle sko mere energi i f?rste halvdel af holdningen end afkastet i anden halvdel af holdningen, s? netenergien er altid negativ. Den eneste gang en sko kan give en samlet forbedring i effektiviteten er, hvis l?beren kompenserer for den ekstra lodrette rejse, der tilvejebringes ved at d?mpe ved at afstive deres krop p? holdning og Nike Air VaporMax Womens reducere dens egne energitab forbundet med hysterese af muskler og andet bl?dt v?v.S? det er meget meget tilf?ldet med er for?ret i skoen mere effektiv end fjederen i dine ben. Og hvis det er mere effektivt, giver det dette st?rre gevinster, end skoens v?gt ?ger tabet? Jeg har nu tvivl om, at et mere effektivt samlet s?lmateriale (total outsole, midsole og inders?l og sokker) vil forbedre effektivitet, hvis v?gten ikke Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer stiger over en tilsvarende speciel sko med mindre effektivt eneste materiale. Imidlertid kan jeg ikke forestille mig, at det vil betyde, at det vil p?virke racereglerne, vi taler ikke om noget i den effektivitetsr?kkef?lge, som knivene giver. Brug af en anden midts?le vil ikke forv?rre livet som pr?stationsfremmende stoffer, og hvis der er fordel, vil konkurrenter simpelthen flytte til det design p? masse og undg? Nike Dunk SB Low Donne eventuelle problemer med uretf?rdighed. Overordnet tror jeg, at man ikke beh?ver at v?re s? skeptisk overfor dette nye midts?materiale som st?rstedelen af ??de "nylige" skofornyelser, er det i det mindste plausibelt. Jeg formoder, at gevinsterne vil v?re meget beskedne, og hvis Addidas er heldige, kan man m?ske se forskellene i at drive ?konomi, hvis en unders?gelse udf?res. Et aspekt, der ikke er ber?rt, er, om et Nike Roshe Run Femme materiale, www.aromery.co.uk der er mere effektivt, ikke absorberer det meget energi gennem gangcyklusen og vil derfor ikke varme op s? meget. Mindre opvarmning kan ogs? betyde mindre slitage, eller hvis jeg siger det omvendt, vil mindre friktion inden for materialerne resultere i mindre slitage og mindre varme. Et problem med videoen er, at menneskekroppen ikke er en st?lkugle som p?peget andetsteds i kommentarerne, og menneskekroppen er Nike Air Max TN Donne bem?rkelsesv?rdigt god til at justere p? sm? m?der til noget under f?dderne (skiftende muskelaktivering, lemstivhed osv.). Derfor kan mekanisk afpr?vning af sko ikke altid fort?lle dig, hvordan skoen vil opf?re sig, n?r den er p? den menneskelige fod. Efter min mening er det for adidas at h?vde, at denne sko har en fordel, at de skal tage to v?gt- og dimensionskorrekte sko, en med Boost og en med EVA, og viser at Nike Air Max 270 Hombre iltforbruget Nike Air Max 95 Hombre faktisk er lavere, n?r det k?rer i Boost ( dvs. forbedret ?konomi). Men s? l?ber de i fare for at vise, at skoene kan give en pr?stationsfordel, der kan f? dem til at blive forbudt mod elitekonkurrence.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum