Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index Authentic Louis Vuitton Handbags
Buy authentic Louis Vuitton handbags from factory outlet

authentic Louis Vuitton outlet 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

a sig omedelbart

Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995

PostPosted: Mon Nov 05, 2018 5:31 am    Post subject: a sig omedelbart Reply with quote

Running Warehouse har just skrivit en f?rhandsgranskning Nike Air Huarache Womens av Mizuno Wave Evo Ferus-sp?rskoen - de rapporterar att Ferus "... har alla egenskaper hos Evo-linjen: en noll droppplattform med midfoot Wave-teknologi, l?gtoppfj?der och en bred framfoot f?r Toe splay. "Feel ?r f?rmodligen lik Evo Levitas (jag har ?nnu inte f?rs?kt n?gon av Evo-linjen sj?lv). Vikt ?r 8 oz, och utgivningsdatum ?r juli 20Nike Air Presto Mens 12. Strukturellt p?minner den h?r skon lite av New Balance MO80, som jag gillar ganska! Det ?r trevligt att se Mizuno diversifiera sina droppe erbjudanden och dessa ser ut som en lovande Till?gg till samlingen av vadderade, noll droppsp?rskor nu p? marknaden. Ja, dragningen ?r b?ttre! Slut p? granskningen. Okej, alla skojar ?t sidan, jag har sett fram emot att testa den nya versionen av Brooks Pure Grit sedan jag s?g bilder p? det nya slitbanem?nstret. Det som inte var direkt uppenbart n?r jag Nike Air Max 2017 Damen f?rst s?g dessa bilder var att n?gra andra ?ndringar gjordes som ocks? ?r f?rb?ttringar. Jag fick ett par PureGrit 2-s fr?n Brooks (ansvarsfr?nvaro, dessa skor tillhandah?lls gratis) f?r tre veckor sedan och har sedan k?rt dem 5 g?nger (72 miles) inklusive 2 l?nga sp?rl?pningar p? 20 och 22 miles. Vid f?rsta ?gonkastet ser skoen v?ldigt ut som Adidas NMD Womens originalet med en slitm?nsterbyte. Vid n?rmare granskning m?rker du att den ?vre konstruktionen har f?r?ndrats drastiskt. Tungan ?r nu en "burrito" stil, Nike Air Max 270 Donne vilket betyder att materialet fr?n ena sidan av skon faktiskt sveper runt din fot och bildar tungan. Jag var inte upphetsad ?ver det h?r (innan jag f?rs?kte det) eftersom jag aldrig gillade den h?r designen . Jag tycker alltid att det skapar en tryckpunkt p? sidan d?r den slutar. Men jag kan s?ga att det fungerar v?ldigt bra p? denna sko. Tungan Adidas Superstar Mens stannar p? plats, skapar inga tryckpunkter, och verkar h?lla smutsen ute. Min storlek 10,5 v?ger 10.5oz.
?vre har nu en asymmetrisk spets?ppning som skapar en mycket bekv?m passform. Sn?rorna som ing?r i skon ?r l?tta, tunna och perfekt dimensionerade. Navbandet ligger nu bara p? ena sidan av skon och verkar mycket mer integrerat ?n den gamla designen. Uppriktigt sagt verkade den gamla designen bara komma i v?gen f?r sn?rning av skon och tycks inte ge n?gon f?rdel. Denna nya version verkar Nike Air Max 270 Hombrefaktiskt ?ka snugness runt foten. ?ven med alla de nya f?r?ndringarna kommer tidigare b?rare att k?nna sig omedelbart hemma att glida sina f?tter i den h?r versionen. Niv?n p? d?mpnings- och t?boxens rum k?nns identiskt. Den v?rdel?sa (enligt min mening) t? och h?l dela ?r fortfarande d?r. Storleksanpassningen ?r ocks? of?r?ndrad (dvs om du har en Adidas Superstar Mujer 10 i den gamla versionen, best?ll en 10 i den h?r versionen). Jag k?nde att niv?n p? b?gst?d var mindre, men slog sedan p? mina gamla och de k?nde sig identiska - kanske det faktum att mina gamla har 600 mil p? dem kan ha n?got att g?ra med det. Hur som helst, jag verkar vilja komma ih?g att b?gst?d var mer invasiv n?r jag f?rst granskade version 1 av Grit. Om det ?r riktigt, det h?r ?r en v?lkommen f?r?ndring, men det kan bara vara i mitt huvud.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Authentic Louis Vuitton Handbags Forum Index -> authentic Louis Vuitton handbags All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum